|
|
Μέσα από τα προγράμματα δίνονται ευκαιρίες
για την απόκτηση βασικών γνώσεων και την κατανόηση της δομής και της λειτουργίας των οικοσυστημάτων
για την ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως είναι: η παρατήρηση, η συλλογή δεδομένων, η καταγραφή, η ταξινόμηση, η υπόθεση, η πρόβλεψη και η εξαγωγή συμπερασμάτων
για την υιοθέτηση αξιών και στάσεων όπως:
- η ανάπτυξη κριτικής ικανότητας
- η υιοθέτηση μιας φιλικής συμπεριφοράς προς το περιβάλλον, στην καθημερινότητα
- η συμμετοχή στις προσπάθειες για την πρόληψη και την προστασία του περιβάλλοντος
-
Γίνεται κινητοποίηση του γνωστικού, συναισθηματικού και ψυχοκινητικού τομέα
|
|
|
|
|
Τα προγράμματα τα χαρακτηρίζουν:
- η ολιστική προσέγγιση των θεμάτων
- η διεπιστημονική διαπραγμάτευση
- μέθοδος ενεργητικής, συμμετοχικής, βιωματικής μάθησης
Χρησιμοποιείται:
- η μέθοδος επίλυσης προβλήματος
- η μελέτη και η έρευνα πεδίου
- το περιβαλλοντικό μονοπάτι
- το οικολογικό παιχνίδι (παιχνίδι ρόλων, προσομοίωσης)
-
η δραματοποίηση |
|
|